خبری

انواع دوربین مدار بسته و آشنایی با مدلهای جدید

آشنایی با انواع دوربین مدار بسته

انواع دوربین مدار بسته و آشنایی با مدلهای جدید

هنگامی که صحبت از ایمن سازی کسب و کار شما می شود، انواع مختلفی از دوربین های مداربسته وجود دارد که می توانید انتخاب کنید.

نظارت نقش بزرگی در جامعه امروز ایفا می کند و با دوربین های اطراف ما، زندگی روزمره ما هر روز سطوح بالاتری از امنیت را تجربه می کند.

با این حال، آنچه بسیاری از مردم نمی‌دانند این است که انواع مختلفی از دوربین‌های مداربسته وجود دارد که مناسب موقعیت‌ها یا مکان‌های مختلف هستند و انتخاب دوربین مناسب برای کاربرد مناسب واقعاً حیاتی است.

پس با ما همراه باشید تا انواع مدلهای دوربین مداربسته را بررسی و معرفی کنیم.

آشنایی با انواع دوربین مداربسته

در قدم اول با اشکال ظاهری دوربین مدار بسته آشنا میشیم

در اینجا، به بررسی این نوع دوربین‌ها و آنچه که آنها را برای برخی مکان‌ها نسبت به سایر اماکن مناسب‌تر و منحصر به فرد میکند.

در تصویر زیر چند نمونه از انواع دوربین مدار بسته را مشاهده میکنید.

که در مراحل بعد به معرفی تکنولوژی این نوع دوربینها میپردازیم

یک مدل دوربین دام

معرفی دوربین DOM یا دام (گنبدی)

دوربین Dome یکی از رایج‌ترین دوربین‌ها برای نظارت و امنیت داخلی و خارجی است. شکل دوربین تشخیص اینکه دوربین به کدام سمت است را برای عابرین دشوار می کند، از این نوع دوربین میتوان در مکانهایی که ارتفاع کم و مناسب نمیباشد استفاده کرد. جدا کردن این نوع دوربین توسط سارقان کار بسیار سختی میباشد. پس اگر ارتفاع شما برای نصب دوربین مناسب نیست و ترس از دزدیده شدن دوربین را دارید بهترین گزینه استفاده از این محصول میباشد.

یک مدل دوربین بولت

معرفی دوربین bullet یا بولت (گلوله ای)

به خاطر شکل ظاهری که به گلوله دارد معروف به دوربین  BULLET یا بولت میباشد.

دوربین های بولت بلند و استوانه ای شکل هستند، و برای استفاده در فضای باز ایده آل هستند. نقاط قوت آنها به طور خاص در برنامه هایی است که نیاز به مشاهده از راه دور دارند. دوربین‌ها که در داخل محفظه‌های محافظ نصب می‌شوند، در برابر گرد و غبار، خاک و سایر عناصر طبیعی محافظت می‌شوند.

بخاطر سایز بزرگی که دارن به راحتی جلب توجه کرده و هشدار دهنده میباشند. مناسب برای محیط بیرونی

این دوربین‌ها که هم در محیط‌های معمولی و هم در محیط‌های کم نور کار می‌کنند، از تکنولوژی مادون قرمز داخلی بهره می‌برند، زیرا به لطف تراشه‌های تصویربرداری حساس فوق‌العاده‌شان می‌توانند تصاویر ویدیویی واضحی را در تاریکی ثبت کنند.

دوربین‌ها را می‌توان به راحتی با یک براکت نصب کرد و بسته به نیازهای کاربردی مورد نظر آن، با لنزهای ثابت یا وریفوکال نصب کرد.

برای مشاهده محصول تکی این مدل لطفآ اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *